𝐌ø𝐝 𝐞𝐧 𝐏𝐚𝐫𝐭𝐧𝐞𝐫 🎤🤝: 𝐊𝐚𝐬𝐭𝐫𝐮𝐩 𝐁𝐲𝐠𝐧𝐢𝐧𝐠𝐬𝐬𝐧𝐞𝐝𝐤𝐞𝐫𝐢 🔨

Mark Engelsted
17. maj 2024 kl. 14:09

Interview med Premium Partner i Sundby Boldklub - Kastrup Bygningssnedkeri og ejer Frank Ingemann Jensen.

ย

๐‡๐ฏ๐š๐ ๐ฆ๐จ๐ญ๐ข๐ฏ๐ž๐ซ๐ž๐๐ž ๐๐ข๐  ๐ญ๐ข๐ฅ ๐š๐ญ ๐ฌ๐ญรธ๐ญ๐ญ๐ž ๐ฏ๐จ๐ซ๐ž๐ฌ ๐ค๐ฅ๐ฎ๐› ๐ฌ๐จ๐ฆ ๐ฌ๐ฉ๐จ๐ง๐ฌ๐จ๐ซ, ๐จ๐  ๐ก๐ฏ๐š๐ ๐›๐ž๐ญ๐ฒ๐๐ž๐ซ ๐๐ž๐ญ ๐Ÿ๐จ๐ซ ๐๐ข๐  ๐š๐ญ ๐ฏรฆ๐ซ๐ž ๐ž๐ง ๐๐ž๐ฅ ๐š๐Ÿ ๐ฏ๐จ๐ซ๐ž๐ฌ ๐Ÿรฆ๐ฅ๐ฅ๐ž๐ฌ๐ฌ๐ค๐š๐›?
"Vi kunne se, at der var nogle spรฆndende og seriรธse mennesker i erhvervsnetvรฆrket, som var ved at stable et godt projekt pรฅ benene, og det ville vi gerne vรฆre en del af. Vi vil gerne vรฆre med til at stรธtte bredden og isรฆr de unge mennesker med bedre forhold i deres fodboldklub, som mรฅske ogsรฅ kunne medvirke til, at der var flere bรธrn som vil starte til fodbold. Fundamentet og sammenholdet pรฅ tvรฆrs af รฅrgangene i Sundby Boldklub virker stรฆrkt og solidt."

ย

๐Š๐š๐ง ๐๐ฎ ๐Ÿ๐จ๐ซ๐ญรฆ๐ฅ๐ฅ๐ž ๐จ๐ฌ ๐ฅ๐ข๐๐ญ ๐จ๐ฆ ๐๐ข๐ง ๐ฏ๐ข๐ซ๐ค๐ฌ๐จ๐ฆ๐ก๐ž๐ ๐จ๐  ๐๐ž๐ง๐ฌ ๐ฏรฆ๐ซ๐๐ข๐ž๐ซ, ๐จ๐  ๐ก๐ฏ๐จ๐ซ๐๐š๐ง ๐ฉ๐š๐ฌ๐ฌ๐ž๐ซ ๐๐ž ๐ฌ๐š๐ฆ๐ฆ๐ž๐ง ๐ฆ๐ž๐ ๐’๐ฎ๐ง๐๐›๐ฒ ๐๐จ๐ฅ๐๐ค๐ฅ๐ฎ๐› (๐ž๐ง๐ ๐š๐ ๐ž๐ฆ๐ž๐ง๐ญ - ๐Ÿรฆ๐ฅ๐ฅ๐ž๐ฌ๐ฌ๐ค๐š๐› - ๐ ๐ฅรฆ๐๐ž - ๐ซ๐ž๐ฌ๐ฉ๐ž๐ค๐ญ)?
"Vi er en snedker- og tรธmrervirksomhed, som sรฆtter fรฆllesskabet og den faglige stolthed hรธjt. Vi er stolte af vores dygtige lรฆrlinge og svende, som kan lรธse alle udfordringer de mรธder. Hvis vi kan vรฆre med til at udbrede budskabet til de unge mennesker, at det er fedt at vรฆre hรฅndvรฆrker, sรฅ er vi glade."

ย

๐‡๐ฏ๐จ๐ซ๐๐š๐ง ๐ก๐š๐ซ ๐ฏ๐จ๐ซ๐ž๐ฌ ๐ฉ๐š๐ซ๐ญ๐ง๐ž๐ซ๐ฌ๐ค๐š๐› ๐ฉ๐šฬŠ๐ฏ๐ข๐ซ๐ค๐ž๐ญ ๐๐ข๐  ๐จ๐  ๐๐ข๐ง๐ž ๐ฆ๐ž๐๐š๐ซ๐›๐ž๐ฃ๐๐ž๐ซ๐ž? ๐‡๐š๐ซ ๐ˆ ๐จ๐ฉ๐ฅ๐ž๐ฏ๐ž๐ญ ๐ง๐จ๐ ๐ž๐ง ๐ฌรฆ๐ซ๐ฅ๐ข๐ ๐ž รธ๐ฃ๐ž๐›๐ฅ๐ข๐ค๐ค๐ž ๐ž๐ฅ๐ฅ๐ž๐ซ ๐ž๐ซ๐Ÿ๐š๐ซ๐ข๐ง๐ ๐ž๐ซ?
"Vi er glade for at have fรฅet kontakt til en masse gode mennesker i netvรฆrket, og vi har fรฅet nye gode samarbejdspartnere vi har mรธdt i netvรฆrket. Vores netvรฆrkstur til Milano var en stor oplevelse, og vi glรฆder os allerede til den nรฆste tur."

ย

๐„๐ซ ๐๐ž๐ซ ๐ฌ๐ค๐š๐›๐ญ ๐ง๐จ๐ ๐ž๐ญ ๐Ÿ๐จ๐ซ๐ซ๐ž๐ญ๐ง๐ข๐ง๐  ๐Ÿ๐จ๐ซ ๐๐ข๐ง ๐ฏ๐ข๐ซ๐ค๐ฌ๐จ๐ฆ๐ก๐ž๐ ๐ ๐ž๐ง๐ง๐ž๐ฆ ๐ฉ๐š๐ซ๐ญ๐ง๐ž๐ซ๐ฌ๐ค๐š๐›๐ž๐ญ ๐ฆ๐ž๐ ๐’๐ฎ๐ง๐๐›๐ฒ/๐ฉ๐ฅ๐š๐๐ฌ ๐ข ๐ฏ๐จ๐ซ๐ž๐ฌ ๐ง๐ž๐ญ๐ฏรฆ๐ซ๐ค?
"Ja, vi har fรฅet nogle gode nye kontakter, som vi er begyndt at samarbejde med โ€“ ogsรฅ ud over vores normale berรธringsflade, og sรฅ har vi ogsรฅ fรฅet del i renoveringsarbejdet af klubhuset."

ย

๐‡๐ฏ๐จ๐ซ๐๐š๐ง ๐ฌ๐ž๐ซ ๐๐ฎ ๐Ÿ๐ซ๐ž๐ฆ๐ญ๐ข๐๐ž๐ง ๐Ÿ๐จ๐ซ ๐ฏ๐จ๐ซ๐ž๐ฌ ๐ฌ๐š๐ฆ๐š๐ซ๐›๐ž๐ฃ๐๐ž? ๐„๐ซ ๐๐ž๐ซ ๐ง๐จ๐ ๐ž๐ง ๐ฌ๐ฉ๐ž๐œ๐ข๐Ÿ๐ข๐ค๐ค๐ž ๐ข๐ง๐ข๐ญ๐ข๐š๐ญ๐ข๐ฏ๐ž๐ซ ๐ž๐ฅ๐ฅ๐ž๐ซ ๐ฉ๐ซ๐จ๐ฃ๐ž๐ค๐ญ๐ž๐ซ, ๐ฌ๐จ๐ฆ ๐๐ฎ ๐ ๐ž๐ซ๐ง๐ž ๐ฏ๐ข๐ฅ ๐ฌ๐ž ๐จ๐ฌ ๐š๐ซ๐›๐ž๐ฃ๐๐ž ๐ฌ๐š๐ฆ๐ฆ๐ž๐ง ๐จ๐ฆ ๐ข ๐Ÿ๐ซ๐ž๐ฆ๐ญ๐ข๐๐ž๐ง?
"At vi bliver ved med at udvikle netvรฆrket og samarbejdet i erhvervsnetvรฆrket, som bรฅde kan komme os og Sundby Boldklub til gode."

ย

๐‡๐ฏ๐š๐ ๐ฏ๐ข๐ฅ ๐๐ฎ ๐ ๐ž๐ซ๐ง๐ž ๐ฌ๐ข๐ ๐ž ๐ญ๐ข๐ฅ ๐š๐ง๐๐ซ๐ž ๐ฏ๐ข๐ซ๐ค๐ฌ๐จ๐ฆ๐ก๐ž๐๐ž๐ซ, ๐๐ž๐ซ ๐จ๐ฏ๐ž๐ซ๐ฏ๐ž๐ฃ๐ž๐ซ ๐š๐ญ ๐›๐ฅ๐ข๐ฏ๐ž ๐ฉ๐š๐ซ๐ญ๐ง๐ž๐ซ ๐ข ๐’๐ฎ๐ง๐๐›๐ฒ ๐๐จ๐ฅ๐๐ค๐ฅ๐ฎ๐›? ๐‡๐ฏ๐š๐ ๐ก๐š๐ซ ๐๐ฎ ๐ฅรฆ๐ซ๐ญ ๐š๐Ÿ ๐๐ข๐ง ๐ž๐ ๐ž๐ง ๐จ๐ฉ๐ฅ๐ž๐ฏ๐ž๐ฅ๐ฌ๐ž?
"Det er bare at gรธre det, for der er masser af gode krรฆfter bag netvรฆrket, som kun har gode intentioner."

ย

Vi er utroligt taknemmelige for stรธtten fra Kastrup Bygningssnedkeri og ser frem til mange flere gode oplevelser og samarbejder i fremtiden!