Ny partner - Velkommen til Sitegain i netværket

Mark Engelsted
23. maj 2024 kl. 12:38
Sitegain er nyt medlem af Sundby Business Network

Ny businesspartner og medlem af Sundby Business Network.

Vi er glade for, at kunne byde velkommen til en ny partner i klubben og medlem af Sundby Business Network, nemlig Sitegain og HENRIK RODE.

Udtalelse fra Henrik - Sitegain:

"Jeg har med stor glæde sagt ja til at blive en del af Sundby Business Network, da jeg de sidste 30 år har spillet, trænet og været forældre i Sundby Boldklub. Ligeledes kender jeg bestyrelsen i SBN og er stor tilhænger af denne måde, hvorpå man kombinere et vigtigt socialt intiativ med forretning"

Sitegain - introduktion:

Hos Sitegain.dk hjælper vi SMV’er og startups med, at få en positiv oplevelse af markedsføring. Alt for mange har prøvet at bruge markedsførings kroner uden effekt, det vil vi gerne lave om på! Vi hjælper dig med, at bygge din strategi for markedsføring, gøre din virksomhed mere synlig til budgetter du har det godt med at bruge, om det så er til SEO, Google ads, Facebook, nyt website osv. Hvis det bliver gjort rigtigt fra start, så kommer henvendelserne også – lad Sitegain hjælpe dig med optimeringen af din markedsføring og få flere kunder og henvendelser!

Besøg Sitegain HER