Oprykkerdyst i Sundby

image Sundby Boldklubs sidste forberedelser inden dysten mod Odder.
Michael Jensen
22. august 2024 kl. 20:18
Lørdag kl. 14:00 danner Sundby Idrætspark rammerne for opgøret mellem to af 3. divisions oprykkerhold fra Danmarksserien.

Når Odder IGF løber ind på kunstgræsset i Sundby Idrætspark, bliver det samtidig en kamp mellem to hold fra hver sin ende af tabellen – Odder ligger flot på en delt førsteplads og Sundby Boldklub ligger næstsidst.

Hvor Sundby fik sit første point med 1-1 i Holstebro i lørdags, har lørdagens gæster derimod haft en anderledes givtig start; først blev Brabrand sendt hjem fra Spektrum med et 3-1-nederlag, siden forlod de jyske oprykkere Silkeborg med de samme chifre, da de besejrede Young Boys FD og senest blev et enkelt point tjent via 1-1 mod Holbæk hjemme i Odder. 3 kampe 7 point er særdeles godkendt – især for en oprykker - må man sige.

Da Sundby Boldklub ud fra både spil og chancer burde have haft mindst 3 point flere, end det ene man har, er der lagt op til et særdeles underholdende og spændende oprykkerbrag.

Lørdag den 24. august kl. 14:00 i Sundby Idrætspark

Sundby Boldklub – Odder IGF