Du kan også blive en af Sundby Boldklubs beton-blokke

image Køb en blok til fundamentet og bliv medlem af Beton 100-klubben
28. august 2024 kl. 19:19
Vi er nu nødt til at styrke fundamentet i "Sundby-huset"

Sundby Boldklub har i mange år haft et ambitiøst og dygtigt kvindehold, og har det heldigvis stadigvæk. Men også herrerne har med tiden lagt en del på, både hvad angår ambitionsniveau og resultater, og har nu - ligesom kvindeholdet - også opnået divisionsstatus. Med et sådant flot sportsligt niveau hører desværre også en del øgede udgiftsposter – hvor især de mange ture over Storebælt kan mærkes økonomisk.

Derfor er vi nødt til at styrke fundamentet i det økonomiske ”Sundby-hus” hvor klubben slår sine folder og har sine rammer. Til dette formål har vi bl.a. en ambition om at få solgt minimum 100 (fiktive) betonblokke som ”Sundby-huset” solidt kan stå fast på i al slags vejr i et stykke tid fremover.

Vi kalder det ”Beton 100-klubben”

Et stk. ”betonblok” kan erhverves for kr. 1000,- af såvel private som af virksomheder – og det er i den grad tilladt købe flere. For virksomheder er prisen + moms. Medlemsskabet af Beton 100-klubben gælder frem til- og med den 30. juni 2025.

Som tak for købet får man sit navn på Beton 100-klubbens tavle i klubhuset, ditto på hjemmesiden, gratis adgang til hjemmekampene i Sundby Idrætspark samt deltagelse i et socialt arrangement i klubben i forbindelse med afslutningen på sæsonen.

Alt du skal gøre er, at indbetale beløbet, du vil købe beton for, på mobile pay (minimum kr. 1000,- (+ moms for virksomheder):

3998SS

(Husk at anføre dit (firma)navn og telefonnummer)

For yderligere oplysninger kontakt:

Keld Espersen på

Tlf.: 40 48 90 09 eller på